Saturday, September 8, 2007

Eva on NERD.

4:06:00 PM Eva:// My cyanide girl.: AAAAAA
4:06:06 PM Mylo: aga netis saad mõlemaga käia
4:06:08 PM Eva:// My cyanide girl.: SEAL PRESENTATSIOONIS ON BECKI VIDEO :D
4:06:09 PM Eva:// My cyanide girl.: SUPERWIN
4:06:12 PM Eva:// My cyanide girl.: Apple just sold itself to me
4:06:25 PM Mylo: sa oled nii mõjutatav
4:06:41 PM Eva:// My cyanide girl.: see on "Girl" ka :D mu hetkene favoriit
4:06:52 PM Eva:// My cyanide girl.: touché, Steve Jobs, Touché

IGastahes. Presentatsioon, millest ma räägin, on SIIN. Sellega on see pull, et vaatasin ja kui video otsa sai tegin "oh :(" sest, et mulle nii meeldis see, mida ma nägin.

Jah, oleks tore kui iPod Touchil (Edaspidi iTouch) oleks 30-80-120Gb mälu, eks, aga Kaspar mainis ära, et Flash-Drive on tal. Sinna niipalju peale ei mahu kahjuks. Boonus on see, et ta peaks olema vastupidavam, kui hard-drive.

See on äge ikkagi. Tal on 100% rohkem mälu, kui mu Nanol (16GB vs 8GB). Ja see on minu jaoks juba väga hea saavutus. Keegi kuskil mainis, et kogu Futurama 4 hooaega peaks juba peaaegu 8GB peale ära mahtuma. Mul ei ole neid kõiki iTouchi vaja, aga kui peaks tulema tahtmine siis on see variant olemas ja 8GB jääb muusikaks ka üle :D

Pilte saab seal vaadata palju ladusamalt, kui mu Nanoga millel on pisike-pisike ekraan. Ja mulle metsikult meeldib see "pööra-iTouchi-ja-pilt-pöörab-kaasa" ning muidu see "Pinch-zoom" ja üleüldine touch-screenilisus :D Ahhh.

Muidugi on tal vigu (Väidetavalt ei ole tal külje peal Volume-nuppu, nagu iPhonel :(; Mälusuurus võiks olla suurem, aga seda ma juba eespool seletasin), aga ta tundub niii palju parem, kui mu Nano.

Mul tuleb selle iPodi uurimise peale mõtte-organism. Haige.

Ootame siis huviga Oktoobrit. Ehk on nad selleks ajaks Eestis ka juba : D

1 comment:

Mylo said...

http://www.pixmania.com/ee/ee/r/apple-ipod-touch