Thursday, April 16, 2009

eludolud




Appi, kuidas tahaks kirjutada. PIIIIKALT ja laialt. Aga kõigest ei saa... See on siiski avalik blog.

Koolis oli täna viimane matemaatika... Kui väga ma sooviks, et see arvestus hästi läks ja et ma enam kunagi Rocca al Mares matemaatikaga tegelema ei peaks...

Homme on viimane ametlik koolipäev üldse. Väga... Sürr. Kool saabki läbi. Ja igaveseks! Ma hakkan meie klassi tolguseid igatsema. Ausalt.

Mmm... Surnu on minu jaoks ellu ärganud. Elu käib imelikke radu pidi.

Ja suvi on tulemas. Hoidkem nüüd kõik pöialt, et ma endale tööd ka saaksin... Oma korterit tahaks. Oma elu. Kõrini on siin maal istumisest ja vanemate pilli järgi tantsimisest.

See entry on ka suhtkoht pointless, aga midagi nagu oli vaja kirjutada...

1 comment:

hanna linda korp said...

oiiii, eva, jah!!!! tahaks sinuga suvel kuskil muru peal istuda ja jäätist süüa ja üldse.. ma pole sind niiii ammu näinud! .. aga ma õnnitlen sind koolilõpu puhul :)