Friday, June 26, 2009

rainbows and butterflies

You gave me rainbows and butterflies

I smiled at you and you smiled back
That's when I knew there's no turning back

You're in my mind you're in my heart
I wish I knew right from the start

A heartbreaker right from the start

I tried to fight it I tried so hard

I feel like crying just wanna die

I can't look at you
Know I tried so hard to catch your eye



BS.

Ma ei ole proovinud, ma olen kõrvalt jälginud ja lootnud. Aga tahes-tahtmata on see üks väga armas laul (ja iroonilisest kohast leitud) ja ma butcherdasin ta suht ära, aga John Legend ja "Heartbreaker".

Rumour has it, et ta juba teab, mida ma tunnen, aga no ei ole näha muutusi tema käitumises SO ma eeldan nagu alati, et see peatükk on nüüdseks siis suletud.

Ja ometigi ma ei jää rahule, enne kui ta endale tüdruku leiab (kes ei ole mina) võisiis enne kui mina uue silmarõõmu leian (mis ei käi minu puhul väga kiiresti).

Ahh. Out of my league, once again. (Stephen Speaks)


No comments: