Thursday, December 24, 2009

kiire jõulupost

Jõulud on full-on. Kingid on valmis, kuid pakkimata. Jõulumeeleolu on sees, kuigi ema just helistas ja ütles, et ei saa ei kana EGA kalamarja. No midaaaaa ?! Eks ma siis ole sea peal ja loodan, et kalamari siiski maagiliselt lauale ilmub. Šampus käsiti mul ka ise osta :( Ja nohh ma ei teagi, kas ma jään nüüd ööseks Jürisse või tulen linna tagasi... Homme hommikul hakkame varakult juba ette valmistama 25. jõululõunat/õhtusööki/kinkidejagamist/mõnusatolemist.

Eile shoppasime Hardoga asju, ostsime igasugu vahvaid kingitusi. Jõulukuuse all on mul hetkeseisuga küll ainult üks, aga see-eest suur ja pehme pakk. Teised kingid on kotis, ootavad Jüri-trippi et neid pakkida saaks.

Hommikul käisin Ivol külas Hostelis. Viisin talle väikese care-package'i, mis koosnes apelsinidest, m&midest, kohvist (selle sain tagasi ja kingin edasi Hardole - geniaalne!), süldist(millel oli rosett peal!) ja küpsistest. Üksiti vaatasin ka kuidas Hosteli töötajaskond harutas rahti narkarite kaklust. Päris fun oli!

Mul on hea tuju ja olen optimistlik ja jõuluaeg on üks ütlemata mõnus aeg!

No comments: