Saturday, March 27, 2010

today has been ok

Tegelikult SXXL ei ole üldse see blogi, mida ma updaten, kui midagi juhtub, aga äkki peaks hakkama seda tegema? Siin on siiski oma 4 followeri ja kes-teab-kui-palju inimesi, mind ka google readeris jälgivad (julgen pakkuda: 2).

Kell on pool neli päeval. Ärkasin üles selle peale, et Hardo telefon helises. Helistas mingi mees, kes talt tööd otsis. Siiamaani on teadmata, kes see mees oli. Vinge, eks? Mulle ei ole veel keegi helistanud.

Eile käisime Tiiu ja Ennu ja Aartoga linna peal. Trippisime Vanalinnas ringi, põikasime Karu baari ja lõpetasime Levikas. Seal oli paar tuttavat nägu ees, aga mitte midagi kindlat, niiet ma põgenesin lõpuks hotelli "3 Õde," kus mind tervitasid Hardo ja Renetta. Istusime Hardoga mingi aeg 3 Õde hoovis, minu autos, kuulasime "**kurbvistmaitea" playlisti ja rääkisime kõigest sellest, mis meid muidu ka kurvaks teeb. Veits mõttetu tegelt, aga Hardoga koosveedetud aeg on alati tore.

Väljas käin praegu küll ainult ühel põhjusel ja eile see põhjus feilis. Olen ikka veel lollakalt sees omadega ja see on hästi halb ja hästi paha, miks ma crushin ainult neid kes mind ei taha? Ja mind ajab kõige rohkem vihale see, et mina ei ole isegi süüdi selles, et ma nii armunud olen. Rrrr.
See on kõige detailsem info, mis mult selle blogi vahendusel kätte saab.

Täna õhtul läheme Sõpruse pst 9-9sse ja teeme pidu, nagu välja tuleb. Loodetavasti tuleb veidike pikem õhtu, kui eile ja ehk saan mõnedele oma küsimustele ka vastuseid. Vaatab-näeb.

No comments: