Sunday, November 21, 2010

Heade Mõtete Linn

Tartu on vahelduseks üks ütlemata meeldiv linn. Olen siin olnud reedest saati ja nii tore ja mõnus on olnud.

Reede õhtul tegime Tiiu ja Matsi korteris soolaleivapeo. Ütlen "tegime," kuna terve peo vältel olin mina tublim host kui Tiiu ja Mats kahe peale kokku. Seltskonnad eraldusid kaheks (Pluss Tiiu+Skype) ja olin vapper ja jooksin mitme toa vahet. Peo alguses saime Tiiuga veel Oskaril (Mini-Bieber :)) kuskil vastas käidud, mis tundus hea idee kui me veel toas olime, aga õue jõudes... Well. Ütleme, et minu ilusatest Uggidest pole midagi alles, ma suutsin mingi slideda, nii et mu heledad teksad ülisitaseks said ja me saime mõlemad niiii märjaks, et mul on nüüd, kaks päeva hiljem, ikka veel seda meenutades külmavärinad. Brrrr!
Köögitiim sai hakkama seina-akna-kapi-kõige-muu teipimisega ja üldpilt oli päris lõbus. Maika tõi õhupalle, mis ka peomeeleolu lõid. Ja üleüldiselt oi tegelt päris vahva.






Eile õhtul tegime Tiiu ja Matsiga parima filmiõhtu ever. Näitasin neile Facebooki filmi ja sõime megasuuri pitsasid ja jõime cocat ja apelsinimahla ja öösel, kui Tiiu kustus, vaatasime Matsiga veel Toy Story 3e ja Ghost Shipi ka ära. Mõnza!



Huvitav fakt on veel see, et me oleme selles ajavahemikus suutnud ära lõhkuda lambipirni, teleka ja fööni. ?! Mingid jutud käivad, et Tiiu sai oma ukselingist ka jagu.

A muidu on Tartu on see NV mõnza :)

No comments: