Sunday, July 31, 2011

Folk!

Folk! Minu esimene folk!

Oli täitsa imeline! Lemmik oli videoblogi pidamine Sassuga (saate ehk neid üllitisi kunagi ka näha!) - videoblogi obviously pidas vastu vaid paar tundi kuna
a) minu telefonimälu sai täis
b) alkohol = mäluprobleemid

Pilte ei teinud ka, põhjuseks see, et digikat polnud (MISMÕTTES ma unustasin???) ja noh, telefoniaku sai tühjaks.

Mis mulle veel eriti meeldis oli see, et Ardo võttis üks hetk mu käest kinni ja vedas mu meie kalli Go Greeni limusiini katusele, kust oli imeline vaade tähtedele ja selgele tähistaevale!

Star FMi diskosaal trerilerelamu ja Sassu bussi vahel. See oli meie ühine staap, kuhu iga natukese aja tagant tagasi jõudsime.

Treileris oli hommikul kolm võõrast neidu. Sassu autos oli üks.

Muljeid igasuguseid, aga hetkel unise peaga ei tulegi neid nii palju meelde kui võiks. Eniveis - AWESOME oli ja ehk järgmine aasta uuesti :)

No comments: