Tuesday, June 12, 2012

Olen lits, kõnts ja hoor!

Sattusin siis täna igavusest Noorte Hääles chillima ja leidsin järgneva artikli - "Olen noorte naiste pärast mures". Ja tundsin ennast kohe NII puudutatuna, et ärritusin päris tugevalt. Ma siis põhimõtteliselt tsiteerin teile peaaegu kogu artikli, sest kogu see asi on lihtsalt nii debiilne, et ma ei saa teistmoodi.

"Mulle teeb muret tänapäeva tendents, et ollakse noormehega mõni tund tuttav ja kohe voodisse, või teine olukord — tüdruk on noormehega “ainult sõber”, kuid elavad koos."
Esiteks, mida kuradit? Kas ta TEGELT ka võrdleb suvakaga magamist sellega, et mina näiteks julgen kokku elada ühe oma parima sõbraga, kes juhuslikult omab peenist? Kuskohast selline kinnine silmaring tulnud on? Kuidas need kaks situatsiooni NATUKENEGI võrreldavad on?

"Kahjuks need noored tüdrukud ei saa aru, miks neid siis nimetatakse igasugu sõimunimedega. Nemad ei ole midagi teinud — omateada. "
Excuse me? Kuna ma olen maganud rohkem kui ühe inimesega, siis on õigustatud minu litsiks sõimamine? Kuidas sa saad olla nii tagurlik ja kirjutada, et see, mis mina suletud uste taga ja kui paljudega teen on surmapatt, aga minu litsiks sõimamine on hea ja õiglane?

"Sina võid arvata, et see pole kellegi asi, mida sa teed, kuid kõik su sõbrad ja tuttavad teavad ja varem või hiljem annavad sellest sinu mehele ka teada — ja kui ta seni pidas sind ingliks, siis nüüd oled sa tema silmis pori."
Milline mees??? Ma olen sellel teemal nii palju arutlenud ja juttu rääkinud igasuguste erinevate maailmavaadetega inimestega ja mitte kordagi pole ever probleemiks olnud, et kellegi number on liiga suur või, et keegi on liiga litsakas. Elu on elamiseks. Kui keegi tõesti leiab, et ta ei soovi minuga koos olla, kuna ma olen liiga paljudega maganud siis edu talle edasiseks! Oluline ei ole, kui mitmega ma minevikus maganud olen, seni kuni ma olen seda teinud hoolsalt, ei ole endale suguhaigusi korjanud ja ei ole a la perekondi lahku ajanud jne. Oluline on see, et ma suudan pühenduda oma kutile. Oluline on see, et ma ei maga ringi samal ajal kui me koos oleme.
Ja tõesti. Mis kuradi mees leiab, et ma olen pori, kuna mul on olnud mitu seksuaalpartnerit? Ja mis kuradi sõbrad need on, kes talle kohe ütlema jooksevad, et kas sa ikka tead kui lits su naine on? Seriously.

"Seepärast kallid noored neiud — selleks et te saaksite ka kolmekümneselt pea püsti ja sära silmis ringi käia, teie endi huvides, pidage meeles, et kui üksik naine võib elada üksiku mehe katuse all ainult ühel tingimusel — ta kavatsebki selle noormehega pere luua — muudel juhtudel on ta lihtlabane l***… Ja mida rohkem selliseid elamisi on, seda kindlamini ta seda on."
Mina SAAN kolmekümneselt pea püsti käia ja sära oma silmis tunda, OLGUGI, et mul on praeguseks juba kolmas (põhimõtteliselt neljas) meessoost roommate, kes on mulle "lihtsalt sõber". Ma saan seda teha OLGUGI, et ma olen maganud rohkem kui ühe inimesega.

Besides: Practice makes perfect ;)

No comments: