Friday, January 18, 2013

Lifescouts Badges

Lifescouts on päris põnev sait, kus on välja mõeldud märgisüsteem, umbes nagu Foursquares. Ainult, et märgid saad sa vastavalt oma elule ja kogemusele! Nii vahva tegelikult.


Load sain ma aastal 2008 ja sõitnud peaaegu igapäevaselt olen ma sellest ajast saati. Mulle meeldivad autod... Ei... Ma ARMASTAN autosid. Ma armastan sõitmist ja ma pean ennast võrdlemisi heaks juhiks. Kuigi ma ilmselt kunagi ei hakka detailselt aru saama, kuidas autod seesmiselt töötavad (Reto proovis mulle seletada boksermootorite ja teiste selliste vahet... Ikka ei mäleta), siis mingil määral usun ikkagi, et tean nendest rohkem kui keskmine neiu ja see teeb mind uhkeks :D Jubedalt aitab muidugi kaasa see, et mu ümber ainult autopeded on olnud juba viimased mitu aastat.... Oh jah. Autod on imelised!

Suzuki oli mu esimene tibu, keda sai parajalt retsitud ja kes oli imeline auto esimeseks autoks, kelle peal sõitmist õppida. Suviti toimis ta hostelina, kus magada ja kuigi ma parajalt puid alla sain selle eest, et ta mul oli, on mul siiski hea meel, et see mu esimene auto oli. Reasonably priced car!



Mersu oli mu elu armastus, ausalt! Ilus, võimas, butch ja nii väga armas. Esimene sõit sellega, oli Kuutsekale ja tagasi, mitu-mitusada kilomeetrit. Kui ei olnud kellegi juurde minna, siis Mersus sai ikka istuda ja oma joogid lõpuni teha! Katuseluugist sai tähistaevast imetleda ja suvel käed väljas kiirust ületada. Ja talv + tagavedu! Ooooh, kuidas ma seda autot armastasin...



Ja Auris. Auris on minu tibu nüüd. Väike, valge ja täitsa esimene täitsa oma auto. Auris on isikupärane, uskuge või ei, ja ta on mulle täpselt paras. Ta on kena, ta ei ole üleliia võimas (kuigi, keda ma petan, just selline mulle ju meeldiks...) ja kuigi ma ise teda välja ei valinud ja ta pole just see, mida ma ilmselt oma tulevaseks autoks pidasin siis ta on siiski minu Auris ja ta on mulle armas. Hetkel ma ei kujuta end jällegi mitte ühegi teise autoga ette! (Kui siis võib-olla Mersu G-klass... :))

Autod on kihvtid! Ja no muidugi on lisaks neile kolmele olnud mu elu jooksul veel mitu-mitu autot, kes armsaks saanud, alustades Hardo Škodast ja lõpetades Go Greeni Limuga. Manuaal on mul ju ka uuesti selge ainult tänu sellele, et me Hardoga autosid vahetasime aeg-ajalt, kuna tema tahtis Mersuga sõita ja mina manuaali harjutada Škoda peal :D


No comments: