Friday, February 15, 2013

Valentinipäev

Kedagi vist ei üllata, et ma jubedalt sõbrapäeva laavin? Ja mis selle veeeeeeel toredamaks teeb on see, et mul nii megatore peiks on. Ja olgugi, et ta oli päev otsa tööl ja rassis raskelt, et pere süüa saaks (= mina) siis ikkagi oli ta õhtul nii numps ja tõi mulle seitse punast roosi :)

Teenisin need ära, sest ma tegin üle pika aja pitsat ja kes mu Vapiano seiklusi mäletab, teab, et ma SAKIN pitsade tegemises. Terve köök oli jahu täis, Alfa oli jahu täis, faking esik oli isegi jahu täis! Arvuti on ka ilmselt seest jahune nüüd. Aga hakkama sain, olgugi, et ma taigent mingi neliteist korda lahti-kinni rullisin... Ja Siimule maitses, mis peamine!

Rohkemat ei olegi tahta kui diivanil kaisus lebotada, telekat vaadata ja elu-olust rõõmu tunda. Minu tuju on hea, loodan et teie oma ka!

Yay yay!




No comments: