Thursday, August 22, 2013

robbie williams!

Käisime üleeile Robbie kontserdil! Mis te arvate kuidas oli? Õige! Super-super äge! On möödas juba liiga kaua mu viimasest nii vingest kontserdielamusest ja see, et Robbie mul suureks kasvades elu armastus oli aitas muidugi kaasa. 

See ei ole oluline, et ta on vanaks jäänud ja, et tal seljaprobleemid olid (vaeseke komberdas laval ringi), oluline on see, et ta suudab ikka veel SELLISE show teha, et hoia ja keela!

Kuna me olime publiku keskel ja ma pole just kõige pikem neidis oli mul otseselt tema nägemisega raskusi, aga õnneks olid lava kõrval suured ekraanid ja saund oli ju ikkagi täpselt sama hea. Veidi kadedaks teeb see Leedukas, kelle ta lavale tiris, aga samas selle tüdrukuga läks ka õnneks, kuna ta oli väga good sport ja tegi kogu showd Robbiega kaasa. Mina sellises olukorras oleks ilmselt paigale tardunud ja üldsegi mitte nii tore lavakaaslane olnud.

Kihvt kihvt kihvt! Nii hea meel on, et Siim mulle jõuludeks pileti kinkis, sest muidu ma ilmselt poleks läinud. 70 euri maksta oli veidi liiga palju ja ausalt öeldes ma arvasin ka, et Robbie ilmselt pole enam see mis kunagi ja esitab ainult uusi laule. Oi, kuidas ma eksisin!

No comments: