Wednesday, June 6, 2007

Little Miss Sunshine

Ma ostsin täna "Little Miss Sunshine" DVD, sest et täna oli esimene kord, mil ma seda müügil nägin. Film oli kinos juba eelmise aasta.. Eh.. mingil kuul igastahes ja DVD ei tulnud ja ei tulnud ja ei tulnud :(
Ja siis leidsin ma selle Jüri poest :D What are the odds, eks. 139.-

Seda filmi uuesti vaadates (ja emale tutvustades) suutsin ma sellesse jälle ära armuda. Oh. See ON hea film ja üks mu kõigi aegade lemmikuimaid. Ta on lihtsalt nii tõeline ja usutav, erinevalt enamusest Ameerika jamast.

Steve Carell, kes ei ole ju tegelikult üldse prettyboy, näeb siin filmis ka superilus välja. See habe sobib talle üllatavalt hästi. Seda ei saa öelda enamuste meeste kohta. Reeglina on habemed nõmedad. But a few people can pull them off!

Ma tahaks seda postrit endale. Paneks kuhugi voodi kõrvale. See lisaks mu toa ülemisele osale veidi värvi. Tore oleks.

PS. Soundtrack on sellel ka sitaks sitak sitaks hea. Tegelt ka.

No comments: