Tuesday, June 5, 2007

Whoo.


Haa. Ma hakkasin seda õhtul mingi kell 10 tegema. On-off sketchisin. Vahepeal lasin end häirida Mata arvestusest ja ilgest paanikast. Ma sain selle E+i, by the way.

Ja siis kui ma oma hinde kätte olin saanud ja ära celebrationinud tegin ma seda asja edasi. Idioodi järjekindlusega.

Ma olen enda üle väga uhke. Anatoomia on vist enamvähem. Riidekortsud on vist enamvähem. See värvimine! Ma olen nii õnnelik selle üle, kuidas see värvimine välja kukkus. Eriti juustel ja kulmudel :) Oli hea idee kasutada punasemat oranži tumedama oranži asemel. Minu arust on ilus.

Tausta kallal ma nühkisin ka mõned tunnid. Ja siis lasin kogu oma raske töö filtriga üle ja rikkusin progressi ära :( Aga ma ei saanud teda teistmoodi ka jätta- Fry sulandus liigagi seina sisse. Kahju tegelikult, sest, see aknast avanev vaade tuli ka ilus välja ja meri oli nii ilusti highglightitud :(

Need väiksed pildid on väike call-back Futuram stseenidele.. "He decided not to let go.." ja "She even let me steer on her lap! ... In this comic I drew.." Rohelises kausis on vist bachelor stew : D Now with flavor!

Hmm. Poosi kohta pole eriti midagi öelda. Käed sakivad, aga püksid see-eest näevad minu arust head välja!

Ma ei tea. Kommenteerige, kritiseerige? :( Deviantarti rahvas püsib vait (Ma ei ole väärt kommentaare vist :,( )

Kell oli viis hommikul, kui ma lõpuks omadega täiesti valmis sain ja voodisse kütsin.

PS. Tiiu lõbustas mind peaaaegu kogu selle aja : D

EDIT: Blogger lõi veidi kvaliteedis alla, selle pildi. SIIN on väheke puhtam versioon.

No comments: