Tuesday, January 27, 2009

Lucky Day In Hell

I won't be denied this time
Before I go out of my mind
Over matters, got my foot on the ladder, and I'm
Climbing up to the moon

Got a sky that looks like heaven
Got an earth that looks like shit
It's getting hard to tell where
What I am ends
And what they're making me begins

Bullshit. Sain blokki täiega. Ja see on nii ajuvaba ja nii naljakas, kuidas MINA ju alustasin blokkimist ja mingil lollakal põhjusel ootasin, et once I'm fine we can be friends. Loogiline ju, et ei saa. Loll, loll, loll, loll. Miks ma seda üldse tahan?

Life is funny
But not ha-ha-ha funny
Peculiar, I guess

Türa, miks ma sellele üldse mõtlen?! Miks ta mulle üldse helistas? Miks, miks, miks, miks. AGHHH. Kuttidel on radar, onju? "Okou! Tal on hea tuju :O Gotta fix that! Nüüd, mis on parim põhjus helistamiseks?"
Miks ma, nagu idikas, ennast avasin ja talle tunnistasin, et mulle meeldis et ta helistas. Jaa, muidugi meeldis. Arvata on, et ma ei suudaks teda kunagi vihata. Okei. Ma sain haiget. Aga kõigest saab alati üle ja failure is the best way to learn. Tulevikus olen targem.

You think I got it all going my way
Then why am I such a fucking mess?

Ma lihtsalt soovin, et see tunne tagasi tuleks. See reaalne "Ta meeldib mulle! Äkki ma meeldin talle ka?" Ma kohtan ju uusi inimesi kogu aeg. On mu standardid siis tõesti NII kõrgele sätitud, et keegi ei suuda neid täita? Ei tohiks ju.

Ja see on nii tõsi, et siuksed asjad tulevad alati nagu välk selgest taevast. Uus kutt silmapiiril. Vana kuti telefonikõne. Rebound guy mingis seltskonnas. ALATI just siis, kui seda tulemas ei oska oodata.
Ja need ei saa tulla nagu välk selgest taevast, kui ma neid kogu aeg ootan. Dead end.

Aint no rainbow in the sky
In the middle of the night
But the signal's coming through
One day I will be alright again

Tuleks see one day nüüd varsti...

No comments: