Thursday, January 15, 2009

Mulle meeldib.

Šnitti võtsin Hannalt.

mulle meeldib, kui öösel magama jäädes õues vihma sajab
mulle meeldib elise
mulle meeldib ennast lõbusaks juua ja siis sõpradega jaurata
mulle meeldib tunni ajal igast vahvaid asju valmis joonistada
mulle meeldib maika
mulle meeldib enne magamaminekut voodis lamades maailmaasjade üle juurelda
mulle meeldib oma sõpradega koos kõige ajuvabamate asjade üle naerda
mulle meeldib ühe teatud isiku kõrval magama jääda ja siis hommikul üles tõusta
mulle meeldib kell neli koolist minema minna
mulle meeldib hendrik
mulle meeldib koolis ringi kõndida, nii et tundides ei käi
mulle meeldib oma koeraga pikki jalutuskäike ette võtta, eriti kui iPod kõrvas on
mulle meeldib kui väljas on pime ja lund sajab ja tähistaevas on hästi-hästi selge
mulle meeldib oma Suzukiga sihtpunktist A sihtpunkti B sõita täitsa üksi, nii et muusika üürgab ja ma kaasa saan üürata
mulle meeldib kaspar
mulle meeldib samamoodi oma Suzukit jagada karja sõpradega ja siis kõigest, kõigist rääkida ja jälle raadiole kaasa üürata
mulle meeldib vannis käia
mulle meeldib uku
mulle meeldib täiesti ahastuses olles kõige masendavamat muusikat kuulata
mulle meeldib ennast õhtul, pimedas tühjaks nutta kui põhjust on
mulle meeldib oma Iluzad Poizzid folderit vaadata
mulle meeldib oma sõpradega uuest Scrubsi osast rääkida
mulle meeldib tiiu
mulle meeldib chillaxida linna peal, eriti suvel vanalinnas kui midagi teha ei ole
mulle meeldib uusi inimesi kohata
mulle meeldib oma nerdskillze kasutada ja internetis surfata (haha)
mulle meeldib oma väljamõeldud tegelastele elusid välja mõelda ja loota, et kunagi saan selle kõik raamatuks kirjutada
mulle meeldib anette
mulle meeldib kõik, mis sädeleb
mulle meeldib, kui ma saan selga midagi, mis tõesti hea välja paistab
mulle meeldib mu lilla iPod
mulle meeldib kõik mis on erkjas ja ilus: roosa ja lilla ja oranž ja...
mulle meeldib rene
mulle meeldib vahest isegi melanhoolia ja enesehaletsus
mulle meeldib mu elu
mulle meeldib kui kõik on korras ja ilus ja puhas, olgugi et ma ei viitsi kunagi koristada
mulle meeldivad koolitunnid, kus saan ipodi kõrva pista, aknast välja vahtida ja lihtsalt oma mulli sisse jääda
mulle meeldib, kui ma saan matemaatika kontrolltöö kolme
mulle meeldib ennu
mulle meeldib kui inimesed minust aru saavad
mulle meeldib üksi kodus olla, diivanil vedeleda, vaikust nautida ja võtta aega ainult iseenda jaoks

Muidugi ei saa ma vastu Hanna palju kunstilisemale listile, aga tore oli meelde tuletada kõike, mis mul tuju tõstab!

2 comments:

hanna linda korp said...

oh jeekim, enamik sellest listist kattub minu mõtetega, mida ma kirja ei pannud!

Eva said...

Aww :D