Saturday, May 21, 2011

olen ikka elus!

Aega on läinud mu viimasest postist päääääris palju. Jou, sõbrad, ma olen ikka veel elus! Suures pildis on kõik ilus ja nii. Miks ma postin? Tahan teile teada anda sellest, et mingid huvitavad SMSid on hakanud mulle tulema. Täna sain sellise, võõralt ja välismaiselt numbrilt:
- "Privet! Yo- Rustem (Espaňa, Almeria) 20:00 oovoo ok? Wo"
Olles väga segaduses, aga siiski uudishimulik vastasin talle ja sain ka temalt vastuse tagasi:
- "Sorry? Izvinite?"

- "Kogda oovoo? Nik- muratR. (Muratov Rustem)"
Selleks ajaks oli mu telefon rännanud Riksu kätte, kes muidugi sõbralikult kokkusaamise(?) kokku leppis:
- "Cabmpa?"
Ja meie sõber oli nõus.
- "Ok! ;-)"
Selleks ajaks leidsin mina, et ei ole kena võõrast noormeest niimoodi tillist tõmmata ja kuna mu vene keel just parim pole, saatsin vabandava kirja inglise keeles:
- "I don't know who you are and what you're talking about, sorry :( my friend was playing with my phone"
Aga see ei tähenda, et kutt alla oleks andnud. Oh ei!
- "Good evening! I need Riina. Where it? Let transfer it when it is possible oovoo. Rustem."
Suures pildis lootsin saada veel vastuseid ja vastasin nii:
- "I don't know who riina is :( i am eva and this is my number"
Tahaksin nüüd esitada küsimusele suurele ringile: Mida fakki tähendav oovoo???

No comments: