Wednesday, April 4, 2007

Iluzad poizzid


ARVAKE, MIS TÄNASE POSTI TEEMA ON :D

ÕIGE!

Iluzad poizzid :)

Alustame!

Cillian Murphy (Sillian/Killian, häälda kuidas soovid :D) on väga ilus ja väga meeldiv mees. Ta on sellise suht creepy/beautiful välimusega ja tegelt ei meeldi eriti kellelegi enne, kui nad pole teda filmis näitlemas näinud. Mulle tundus ta täiesti vastik ja siis ma nägin Red Eyed and OMG I WAS IN LOVE :) :) :)

Cillian on üliseks. Tema järgmine väljatulev film on "Sunshine" JA TE PEATE KÕIK SEDA VAATAMA MINEMA SEST SEE TUNDUB SUPERÄGE.


NEXT UP: Jason Statham. Ehe Briti bäädääss. Ilus ka ja väga musklis mees :D Snatchis ta oli äge. Lock, Stockis ta oli äge. Crankis ta oli ERITI äge. Ja Italian Jobis ta oli äge.

Kus ei ole ta äge olnud?

Äää.. Hm.

Siia peaks veel teksti panema, et selle pildi kõrvaloleva ala ära täita, aga rohkem ei tule nagu.

Lihtsalt. Ta on äge. Ja ilus.

Justin Theroux on siuke suhteliselt vähetuntud kutt. Tema üks tuntumaid rolle minusarnase rahva seas on ilmselt see sexxy Irish Mobster Seamus O'Grady. Sealt ta mulle silma jäigi. Kahetsusega pean siiski tunnistama, et rasket iiri aktsenti tal pole. See sobis talle.

Ja rohkem bad boysid ta ka mänginud ei ole. Mmmmjah. Kurb.

Aga ilus on endiselt. Tähendab. Kõik need kutid siin on sest, et see on siiski ILUZATE POIZZTE POST. Eks.

Mmm. A ega tema kohta ka rohkem midagi erilist öelda ei ole tegelikult. Jahh.

Paul Bettany ei ole üldse tüüpiline "meeldib-Evale-poiss". Vähemalt välimuselt küll mitte. Selline blond ja vesiste silmadega ja huvitavate näojoontega. Ma ei teagi, kuidas see kutt siia listi sobib :D A näe.

Tema jäi silma Da Vinci Koodis, kus ta üldse oma nägu ei olnud, vaid raske meigi all oli.. Hmmm.

Minu igavene armastus Robbie :) :) :)

Ilma temata ei oleks see list mitte midagi!

Laulab ilusasti, näeb ilus välja, hea huumorisoonega..

Ainuke asi, mida ma tema suhtes taunin on see Madonna video :(

Ryan Reynolds meeldib isegi sirgetele meestele. Kamoon :D Ta näeb ikka ERITI ilus välja ja välimuse poolt peaks ta siin listil esikohal olema.

Tema filme ma eriti pole näinud, aga niipalju kui olen, on mulle meeldinud. Ta on ka siuke vend, kes habemega tegelt üldse halb välja ei näe.

Sethi pärast hakkasin ma punapeade poole vaatama. Tänu temale hakkasin ma ka Buffyt vaatama ja noh, mingil määral aitas ta kaasa ka minu Austin Powersi armastusele :D

Kahju ainult, et ta nii lühike on :( Napilt minust pikem vist.

Matti ja Treyta ei saa seda listi teha.

South Park, Team America, Orgazmo, Cannibal! The Musical.. BASEketball ka, kuigi neile ei meeldi seda tunnistada.

Puhtad geeniused :) Ja ega nad koledad poisid ju ei ole!







Aga sellega täna lõpetan. Ilusaid poisse on veel, aga siia listi nad ühel või teisel põhjusel täna ei mahu.

No comments: