Tuesday, April 3, 2007

Tere.


Ääää. Honda Civic 5-Dd tahaks. Just sellist värvi ka. Sest, et see on metsikult ilusa välimusega auto. Olgugi, et mul lube pole, ega enne oktoobrit ei saa ka :D


Ainuke sitt on see, et enamus neist on manuaaliga :,( Wtf. Õnneks on üks versioon - 1.8 Sport AMT - mis on automaatkäigukastiga. See standardhind on 285000.- ... I wish I had that money :(
Miks sõita manuaaliga kui saab ka automaadiga? Tegelt ka. On võimalus nii palju lihtsamalt läbi saada! Miks teha asi enda jaoks raskeks? You tell me, eks!

Tähendab, mitte, et ma selle auto saaks endale või midagi. Ma lihtsalt unistan :D Mini cooperid meeldivad mulla ka endiselt, aga see kullakallis on esikoha hetkel vallutanud.

Täpik magab ja näeb unenägusid mu selja taga. Niutsub. Ja nüüd peaks siiski sukelduma ajalukku, sest et mul on veel oma hea 50 lehekülge lugeda enne homset kontrolltööd :) Ei viitsi hetkel Fe juurde saada (Geograafias juba 1 ja Keemias ka :D Vapustavalt hea õpilane olen. Mu vanemad on mu üle kindlasti uhked :))
Nautige oma õhtut!

4 comments:

Mylo said...

Manuaaliga saab kiiremini ringrada sõita!

Eva said...

:D :D Jaaah.

Karolin said...

eva on ju ringrajal vana kala
iga nädalavahetus võtab isa auro ja teeb mõned kiiremad ringid

Karolin said...
This comment has been removed by the author.