Sunday, April 8, 2007

Mika: Life In Cartoon Motion

Mika uus plaat on minu heakskiidu saanud. Kuulasin küll, kuidas inimesed seda dissisid ja ma legaalselt ostsin selle ja kuulasin ja tegelikult ta on väga hea.

Mikal on metsikult hea hääl. Ja mulle meeldivad tegelt ta lauluteemad ka. Nt. Billy Brown, mis on laul geimehest ning Big Girl(You are Beautiful), mis sisestab paksudele, et nad on ilusad. Kuigi, ega see asja ei muudaks, kui ta halaks haledast õnnetust armastusest... Sest, et tegelt mulle meeldivad sellised veidi emokad lood :) Vahest on hea kuulata.

Kui mul oleks vaid normaalsed kõrvaklapid, millega kuulata. MIKS MIKS MIKS mu Skullcandyd katki läksid D: Ma saaks ilmselt isegi garantii alla, aga kolimise käigus läks tshekk kaduma :( Kuradi kurat, noh. (Õnneks ma ei maksnud nende eest ise :x Vend vist. Aga kahju on ikkagi.) Leidsin maast mingid klapid, mis püsivad hästi kõrvas, aga heli on väga sitt. Ja nii ma ei saa head muusikaelamust. ERITI Mika muusikaga, milles on kohati ikka väga hea muusikaline taust taga.



Mmmmh. Nii hea, et ei tahagi magama minna.. Aga peaks vist. Mu CHILL-NÄDAL sai läbi kahjuks. St. seda, et terve nädala olin pmst kodus. Kolmapäeval käisin ajaloo-tööd tegemas. Ja muidu olin kodus ja valutasin kõhtu, pead ja kõike muud :( Haige olemine sakib haiglaselt.

Jah. Mika meeldib mulle nüüd! Deal.

(Lemmikud on "Lollipop" ja "Happy Ending". .)

Kui pikaks see entry venis. Aga.. Mis seal ikka. Muideks. Kui keegi hangib mulle sellise kalendri, nagu seal paremal on, siis ma olen teile igavesti võlgu :D

No comments: