Monday, July 30, 2007

BattleCard.. Või midagi.


Deviantartis levib siuke väike Deviant-ID tegemise projekt.. Kus sa lood oma DA Pixellated Battlecard formaadis. Mis oleks nagu mõnes Arcade-mängust välja võetud. Ma ei saanud ju alla jääda :D


SIIN
lingil on SITAKS neid igasuguseid erinevaid. See leht võib kaua laadida, kuna seal on palju pilte.


Ja noh, ma ei saanud ju alla jääda ja pidin ka midagi valmis meisterdama. Ja teate, üle pika aja olen ma jälle mingi valmistööga täitsa rahul :D Oleks võind tausta veits rohkem teha ja võibolla tuld rohkem lisada, agaa... No ma ei tea. Mulle istub hetkel :D

2 comments:

Mylo said...

Miks jamada endiselt pixelartiga, kui on olemas photoshop ja digikaamerad? Ainus vabandus on poster Hendriku seinale

Eva said...

Sest, et mulle meeldib Pixelart ja sarnased projektid on kuradi vinged