Wednesday, July 11, 2007

The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Olen lõpuks tõmmatud ka Wii maailma. Ja selles on süüdi antud Zelda mäng(click) niisiis.

Viimane Zelda, mida ma mängisin oli "A Link To The Past"(click). See tuli välja aastal 1992 Euroopas. See oli SNESi peal ja oli väga pixeldatud ja siuke noh. Teate küll SNES mänge :D Igastahes, see oli juba parajalt fun ja challenging.

Aga nüüd tagasi TP juurde. Esiteks on mängu meeletult ilus vaadata. Metsikult ilusad character-designid(v.a. mõni) ja taustad. Silm puhkab! Ja mulle nii meeldib, et on ikka ja jälle kasutatud kohati sama muusikat ja hääleeffekte mida ALTTPiski :D See toob tagasi sellised mõnusad nostalgiatunded.

See mäng algab veidi igavalt(Uuu, leia mu lapsehäll üles ja püüa kassile kala!) aga edasiminek on vahva. Lõpuks mingi vend püüab sinu, su sõbrad ja su hobuse kinni ja siis mingid mustad jõud muudavad su hundiks. "A beast" umbes. Võiks ju arvata, et see on vahva, a nüüd on juba "MILLAL MA INIMESEKS TAGASI SAAN >:("

MUST PLAY MORE. Ma eile kella poole kolmeni öösel umbes mängisin. Siis tuli uni peale. Ja noh, praegu on vaja Wii tagasi oma tuppa nihverdada, siis saab mängida.

Nerd-Eva Out.

1 comment:

Mylo said...

Zelda is too Japanesey for me