Thursday, July 12, 2012

Ultimate Cake-Off

Ma ei tea, natuke naljakas on lebada oma diivanil ja elada kaasa THE ULTIMATE CAKE-OFF nimelisele reality showle. Nad kõik ehitavad pulmatorte ja kõik on ilgelt intense, aga suures pildis on tegu siiski kookidega. Ma ei tea, miks koogid ja tordid TLC peal nii kuum teema on.

Samas nüüd tuleb reklaam sarjale, kus inimesed õpivad minibussidega sõitma ja ei oska keegi rooli keerata??? Driving Me Crazy on asja nimi. Woah. Peaks tihemini seda kanalit vaatama äkki...

Ehk siis täna olin laisk. Tähendab olen ikka veel. Eile käisime Sassi ja Siimuga Hella Hundi pargis ja jõin natukene palju veini ja täna olen omadega veidi räsitud. Hellas Hundis on eredaim mälestus, mingi hipi, kes istus maas ja laulis Wonderwalli. Ja siis oli seal rapevan läti numbrimärkidega, saksa keelsete tekstidega ja seest hüppasid välja mingid vene keelt rääkivad bändimehed. Hmmmm.

Igastahes leidsin siis paar tundi tagasi, et kiirelt poodi lippamine on OK. Garaaž oli töömehi täis, Kristiine keskus oli inimestest pungil ja isegi Mustika keskuses oli neid liiga palju. Miks on alati nii, kui sa leiad, et sa käid korraks pesemata poes, et sa pead kohtuma miljoni inimesega ja reeglina ikka oma crushide ja vanade sõpradega, keda ammu näinud pole jne jne?

Oh. Väldin sellise probleemi uuesti tekkimist. Lülitasin fonoluku välja, telefon on hääletu. Ehk siis veedan vaikset pohmelli ja olen üksinda iseendaga. Tänane äike, välk, müristamine ja vihm sobivad mu meeleoluga fantastiliselt kokku.

Tänane teemalugu. See on nii hea.


No comments: