Monday, June 10, 2013

filoloogia ja autod

Vihmane ilm tekitab mul alati kirjutamistuju. Kurb asi on see, et mu elu ei ole piisavalt põnev, et ma oskaks sellest blogiposte teha... Facebooki updaten igapäevaselt, kirjutada ei suuda üldse. Samas, kui ma mingi hetk filoloogiks tahan hakata siis võiks ju natukenegi annet olla, et midagi paberile panna. Või siis peangi igavesti tähenärijaks jääma, kes valede komakohtade ja inetute kokku-lahku kirjutamise errorite pärast teistega ilgub.


Mu armsal autol on jälle mingi viga. Või vead. Eest krudiseb (Jah, täpselt nii ma oskan seda heli kirjeldada) ja tagant logiseb. Tagumises veermikus on mingid puksid ja/või vardad läbi, Siim arvas, et võib-olla üks vedru pooleks. Ees on kõik ära vahetatud, aga üks amort lekib... Mina selle autoga sõita ei julge, sest mul on kogu aeg hirm, et üks ratas tuleb alt ära, arvestades mis hääli ta teeb. Ratas ilmselt ei tuleks alt ära. Selliseid asju ei juhtu väga tihti. 
Aga õnneks sai Corolla enamvähem sõidukorda ja kui Merss paranduses on, siis on meil vähemalt millegagi liigelda ka!

No comments: