Tuesday, April 27, 2010

eileee ?

Üleeile tegelikult.

Ma tegin KIRJANDIT uuesti ja kuna ma ise ei viitsi end transportida siis lasin Riksul end kohale viia. Mainori kõrgkooli eest lahkus ta kummide vilinal, niiet kõik nägid ja ma ei olnud kindel, kas tunda uhkust või peita oma nägu. Ei teinud kumbagi ja naeratasin imalalt ja jooksin uksest sisse.
Kirjand läks... Keskpäraselt? Ei teagi. Elame-näeme.
(Tuleb välja, et Mersul on vilekummid!)

Õhtut alustasime Hardoga Nõmme Villas, ehk endises litsimajas, kus Enel ja tema kaks sõbrannat pidasid sünnipäeva. Teemaks oli kaksikud ja me Hardoga saime üliägeda outfiti kokku, mis koosnes mustast triiksärgist, katkistest teksadest, mustadest ketsidest, pintsakutest ja punastest lipsudest. Temal Kolme Õe, minul Vapiano lips. Ja nii vahva oli sest, et me matchisime nii hästi ja ma olen niiiii pettunud, et ainuke pilt sellest outfiti-jamast on siinkõrval kuskil ja mind isegi ei paista :(
Igastahes mingi hetk liikusime linna edasi, kus olid Sass ja Gerda ja Riks ja Siim ja Berit ja veel igasuguseid. KUKU KLUBI oli jälle teemas ja kuna me olime nii matchivates riietes siis saime Hardoga ühe inimese hinnaga kaks piletit ja garderoobis vist joppas ka poole hinnaga. Yay!

Klubis olime kuueni? Või seitsmeni? Kauakaua. Pidime koju minema kuni klubi ees kaklus tekkis. Hardo jooksis kähku Mersut tooma, et saaks meie sõbrad ohutult koju transportida, aga nii kiire ta kahjuks ei olnud ja pärast seda kui Mersu esmaabikarp oli haavandid ära plaasterdanud viisime kamraadid traumapunkti. Koju jõudsime kaheksa paiku. Päike säras ja linnud laulsid ja imekaunis hommik oli lihtsalt.

No comments: