Saturday, April 3, 2010

kuku klubi

Eile alustasin õhtut Ennu pool koos ema kingitud šampusepudeliga ("pühad ju!"). Korkisime pudeli lahti, panime peale South Parki uuema osa ning jõime ja itsitasime. Kui ajuvaba on naerda meeste üle, kes endale munandivähki tekitavad, et saaks ravitoime eesmärgil kanepit osta? Ikka päris ajuvaba. Aga South Park on üks selliseid multikaid, mis just täpselt sellised asjad ekraanile toob ja meiesugused nende idiootsuste üle kõht kõveras naerda saavad.
Ennu on ikka veel tore. Üksiti tutvustas mulle sellist sarja nagu "Ugly Americans". See oli väga imelik, aga piisavalt naljakas, kui pudel šampust hinge all on.

Siis helistas Sass ja liikusin edasi linna. Sain kokku nii Sassi kui Rixuga ja koos trippisime Kuku klubi poole. Tee peale jäi Hesburger, kus Rix leidis, et võiks seal istuva kolme abipolitseinikuga juttu rääkida. Gerda läbi telefoni antud hoiatused, et viimane kord viis selline teguviis ühe noormehe kainerisse teda ei peatanud. Meie Sassiga kannatlikult ootasime, kuni Rixul jutud räägitud. Varsti nii ka läks ja ei läinudki kaua kui jõudsimegi Kukusse.

Oi-oi-oi kui hea pidu oli Kuku klubis! Majas oli üritus nimega "La Dolce" ja muusikaks oli üleüldine disko! Sain ühe Ukrainlasega tuttavaks, kes Tallinnat taevani kiitis ja vahetasin noore DJ-abiga pidevalt pilke (rääkima ma temaga muidugi ei julgenud minna). Ja kui ma tellisin soovilooks "Walking On Sunshine," siis võite ette kujutada kui pöördesse see kogu klubirahva viis!
Sassiga sain veidi harjutatud klassikalisi tantsusamme, nagu samba ja valss ja muud sellised ja nii vahva on, kui noormees sind veidike ringi keerutab! :D Kuigi ma olen siiani alati veendunud, et nad kukutavad mu selili, kui nad mind peaaegu maani venitavad. Sassu seda siiski ei teinud õnneks.

Pidu lõppes tipa pärast kella nelja, kui lasti mõned huvitavad lõpulood (Trololoooo ja Võimlemisekärbsed) ja siis kõik klubilised välja peksti. Tegime Sassi, Rixu ja Lonniga lõputripi Sassi majani ja toas olles suutsin mina suhteliselt kiiresti unega kaklusse asuda. Keegi pani peale klassikaraadio ja siis kadusid mu kolm kamraadi õue suitsule. Jändasin veidike telekaga ja sain peale Star FMi, kust tuli Liisi Koiksoni "Sinu Hääl". See oli piisavalt mõnus lugu, et pugeda linade vahele (oi kui pehme on Rixi tekk!) ja seal kiiremas korras uinuda.

Viimane kellaaeg, mille mainimist ma enne täielikku blackouti kuulsin oli 8:15.


(tahaks veel tuua välja, et selle video uploadija username on "tyrauba" :) kaunis)




Nüüd vedelen oma armsas voodis. Seina taga on Agne, kes raamatut loeb ja aeg-ajalt naerda kihistab. Kõrval nurrub Marta, kes mulle seltsiks on. Jalgade peal on mu trusty Macbook, kes on ainuke põhjus, miks ma ikka veel ei maga.
Hardo peaks ka vist lähima paari tunni pärast koju jõudma.

Ilus elu. Olen õnnelik, et lõpuks Kuku-kogemuse sain (Tiiu ja Hendrik kiidavad seda kohta alatasa!) ja olen õnnelik, et ühte oma vabadest päevadest nii meeldejäävalt veeta sain! Yay.

No comments: