Thursday, September 9, 2010

ülikool on ikka veel tore

Eile oli meil Psühhide tutvumispidu kohakeses nimega Kompott. Jõudsin kohale tubli poolteist tundi hiljem, kuna ei suutnud oma pangakaarti üles leida kodust.

Magasin maha põneva tutvumismängu, aga see-eest avastasin, et (nagu ikka) on lihtsaim viis sõpru leida minna inimestega õue suitsule kaasa. Suur suitsetaja ma küll pole, aga eluaeg on Krahli, Levika ja teiste samasuguste suitsuruumid olnud kohad, kus ma oma nikotiinikust sõpradega kaasa chillaxin ja selle käigus uusi tutvusi saan. Hakka või suitsetama...

Arvan, et enam ei tohiks tekkida olukorda, kus ma seisan loengueelsetel minutitel ukse kõrval ja näpin käes mobiili, kuna kellegagi pole rääkida, sest ma ei tunne kedagi. Loodetavasti jäid nimed ja näod piisavalt meelde.

Tänane "Sissejuhatus psühholoogiasse" hakkab alles kell 16:15 ja ma arvan, et praegu on aeg veel paar tunnikest magada. Üksiti peaksin endale öö-töö sebima, kuna kõige varasem loeng on esmaspäeviti, kell veerand üks, ja ülejäänud päevad on kas kahest või neljast. Päeval aega magada küll ja küll!

No comments: