Friday, September 3, 2010

wowowoaa

Terve suve peale kaks entryt! VINGE!

Ma niiväga tahaks ju teid selle blogi kaudu oma eluga kurssi viia, aga üldse ei viitsi, kui on olemas Facebook ja Twitter ja see, et ma MSNis ja väliselus aktiivne ja tubli noor olen!

Suviiiiiii oli vapustavvvvv. Eurotrip ja jutud ja kõik.

Nüüd hakkan ülikoolipinki nühkima. Käisin täna Psühholoogia infotunnis, kus oli palju rõõmsaid nägusid, paar kust-ma-neid-tean-tuttavat-vist (ikka veel ei tea kust ma neid tean!) ja kus ma vist isegi ühe sõbra sain juba.

Oojaaa aga samas mul on kodus nii külm ja kohutav. Istusime hommikul Riksuga baarileti ääres, mõlemal miljon riideeset (nahktagi ja erkroosa hommikumantel included) seljas ja teetassid näpus. Lõdisesime kuna nii kuradi külm oli. JESS, KESKKÜTE!

Ja kassi võtsin ka, keda kõik juba näinud ja ninnutanud on. Mingil põhjusel kuseb see idikas ikka veel esikupõrandale, aga loodetavasti juurin selle tast varsti välja. Baarileti peal ta enam (avalikult) ei käi, kuna kardab veepritsi :D

ps: Mul ei ole ikka veel autot ja see on nii jube, kuna täna trippisin vihmavarjuga läbi tuule-tormi-tuisu-möllu kooli, lõhkusin vihmavarju ära ja kooli isegi ei jõudnud :( Fuckyou, ühistransport! Tahaks isiklikku autojuhti (kuna TLU juurde ei saa kuhugi eriti parkida).

Aitab nüüd. ÄKKI VÕIBOLLA ma hakkan seda blogi tihedamini updatema.

1 comment:

Renetta said...

I laaaav your kiisu!! Ja Mountain Goats'e ka! :D