Monday, September 6, 2010

ülikool on tore

Keskaeg ja demonoloogia
Eksortism – kurja vaimu väljaajamine. Usuti, et psüühikahäired on täna “kurjale vaimule”. Palvetamine käis ravi alla, nt. Deemoneid ka uuriti. Apparently kannatasid külma käes ja siis, et sooja saada, tungisid inimese sisse. Ja tekitasid vaimseid haiguseid. Kuna kurat on uhke, siis oli ravi kohati selline, et inimest sõimati. Samamoodi piinati inimesi. Vahel põletati ära, inimene sai surma, aga vähemalt polnud enam kurjast vaimust vaevatud :)
Ma sain täna nii palju targemaks :D Üksiti on mul nüüd selline loeng nagu Sõltuvuskäitumine, kus me hakkame uimastite ja narkomaania ja igasuguste teiste samasuguste kohta õppima :D Ja see on niiii tore.
Kuna ma sotsioloogia lükkasin sügise teise poolde, siis on mul homme ainult 1 loeng ja see on sõltuvuskäitumine ja hakkab kell neliiiiii :D Niiiiiitore.

Aa ja üleüldiselt oli täna nii vahva ja noh, ma ei saa veel öelda, et JEEEE uued sõbrad, aga jaa ma tutvusin inimestega ja ülikooli koha pealt olen väga naksis ja kõik on ilus ja tore. Loodame, et see nii ka jääb!

No comments: