Wednesday, October 6, 2010

Dinner.

Alustasime täna uut (iganädalast?) traditsiooni! Käisime Hardoga Mallu pool Mallu ja Silluga dinnerit nautimas. Mallu oli valmistanud maitsva eine friikartulitest ja ahjukanast. (Ja Mallu all ma pean muidugi Silverit silmas, kuna tema tegelikult vaaritas.) Istusime köögilaua ümber, rüüpasime kahekümnekahe kroonist šampat ja kuulasime Raadio 2te. Üksiti said diskuteeritud kõik olulised teemad (pensionifondid ja see, et Mallu kippus minestama ja muidugi see, millal keegi viimati "läga pani").
Hiljem mängisime Eesti Lauamängu, kus ma kaotasin :(
Järgmine nädal on meie kord. Veidi kurb, kuna ma kohe üldse ei oska süüa teha, aga olen otsustanud, et minu baarileti peale tuleb selleks korraks kindlasti hankida vaas punase roosiga!

Kaasas oli ka kasulaps Alfa, kes pidevalt Joosepiga maadles. Joosep on ilmselgelt on-top tüüp, sest ta ei jätnud vaest Alfat hetkekski rahule ja ronis tollele kogu aeg selga. Korralikud hüpped ja vinged manöövrid, anyways. Loodan sellest kõigest, et Alfa vähemal magab nüüd öösel korralikult ja ei näri minu varvaid.
Varastasime Joosepilt ka laes-oleva-kummi-küljes-rippuva-kellukese, mida mu kiisu juba viimased viis minutit meeleheitliult püüdnud on. Loodan igastahes, et ta sellega terve öö ei mängi, sest see pidev tilin käib korralikult kõrvadele.

PS: Päeval käisime Marianniga verd andmas! Nüüd näeme välja nagu me oleks koos süstimas käinud :)

Pilte ei ole sest Hardo unustas mu telefoni oma autosse ja ma kohe üldse ei viitsi seda ära tuua :(

EDIT: NÜÜD ON PILT KA :O

No comments: