Wednesday, October 13, 2010

Õhtusöök viiele, nädal 2

Nagu kõik mu ustavad lugejad kindlasti mäletavad, alustasime me eelmisel nädalal uut ja vahvat võistlust, a la Õhtusöök viiele. Kes ei mäleta, siis SIIN on esimese nädala kokkuvõte.

Eile oli siis minu ja Hardo kord hea impression jätta! Kuna ta tolgendas mul väga ees ja ei tahtnud kohe üldse aidata, siis saatsin ta poodi punase roosi ja lambipirni järele. Ise tegin valmis toorsalati peekoni ja caesari salatikastmega ja üksiti vaaritasin meie külalistele riisi ja sojakastmes tehtud kana. Joogi koha pealt olin selline lihtne mats ja kasutasin sünnipäevast ülejäänud cocat.
Hardo tõi poest küüslauguleiba ka (mis oli varastatud idee eelmisest nädalast!) ja provides väga palju kommi minu Geiša šoksi kõrvale.


Mallu ja Sillu olid rahul! Mallu oli salatist nii naksis ja mina olen ka rahul, et nad rahule jäid :D Joosep oli ka kaasas ja aitas Alfal tublisti igasuguseid klaase ümber ajada.


Me jätkasime oma õhtut Scrabblega. Naljakoht on see, et ma ei võida kunagi ja nende kolme raundi jooksul võitsin kaks korda :D Jeee. Pärast seda mängisime peitust. JAH, minu kahteoalises korteris! Kapp oli põnev valik, mis igal korral kasutuses oli ja muidugi hiilgas Hardo sellega, et peitis end madratsi alla (kust Mallu teda ei leidnudki :D)


Ja kuna Silver vahepeal ära käis, siis õnnestus meil talle tillikas teha. Keerasime kõik maja kellad, kõik telefonid kaks tundi edasi. Kui ta naases suutis Mallu sujuvalt ta käekella seisma panna ja ka tema telefonikella keerata. Ja kõige pullim on see, et Sillu jäi meid uskuma. Kuni selle momendini, kui ta autosse jõudis ja sellega isegi mingi maa maha sõitis, enne kui talle kohale jõudis :D

Peaks ütlema, et vahva õhtu oli ja naljakas on see, et me kõik ju täiskasvanud inimhinged. Pidime veetma korraliku, rahuliku õhtu ja ometi nägi mu korter välja nagu sealt oleks sõda üle käinud...

No comments: