Tuesday, October 12, 2010

eva vananes 21seks


Ja ongi nii. Eile sain 21 aastat vanaks ja tähistasin "väikese istumisega," millest sai suurem pralle ja täitsa tore oli!




Sain nii palju armsaid kingitusi: soojadpehmed sussid Gerdalt, Hardolt, Sillult ja Priidult; dashboard doggy Ivolt(oleks mul vaid auto!); Kristiine kinkekaardi, mille eest hommikul süüa sain Maikalt, Jussilt ja Mari Liisilt; kiisupesa-kraapimisposti Mallult, Sillult, Reginalt ja Kikult ning suure kotitäie igasuguseid põnevaid jooke Tiiult ja Gretelt ja pisikese-armsa märkmikukese Beritilt.




Palju kallistusi ja palju toredaid hetki, palju toredaid inimesi. Hendrik veetis minuga ka järgmise päeva hommikupoole, tegi selle ilusaks. Kuulasime Disney ja muusikalilaule, koristasime ja siis käisime koos söömas ja vahva oli.




Ja nüüd olen kodus ja jälle üksi ja vihma sajab ja mulle eriti ei meeldi olla üksi, aga samas nagu vaheldus on ju heaaaa?




James Blunt loob täna moodi. See laul on nii õige ja nii täppi mõne koha pealt ja olen olnud päev otsa täielikus tusatujus (ärge küsige, ma tõesti ei tea miks), aga see upbeat muusika teeb tuju paremaks. Jee.

PS: Kasiinosse ei jõudnud :(

No comments: