Thursday, October 28, 2010

vanad head bemmivennad :)

So. Tegime siis täna ära "Sissejuhatus psühholoogiasse" eksami, eks. Mõtlesin, et olen hea sõps ja kuna mul on hetkeseisuga auto, siis viskan Evelini koju ära!

Kooli parklas, aga, tuli välja, et ei ole see olukord nii iisi midagi. Mind oli robustselt kinni parkinud mingi jobukas oma bemmiga. NOH. Ootasime natsa aega ja käisime seal ümber ringi. Siis helistasin politseisse, et uurida wtf. Lubati proovida kontakteeruda. Käisime vahepeal kakaod ostmas ja tagasitulles oli bemm ikka veel seal!
Vahepeal käis üks meesterahvas uurimas, et mis te noored nii nõutud välja näete siin! Ja siis kommenteeris, et isegi tema ei saaks mu autot sealt kätte ja küll mõni mees on ikka munn. Jeap.

Pärast seda, kui oli möödunud tubli tunnike ja tehtud veel üks kõne Europarklasse ilmus minu auto kõrval seisva audi omanik, kes tuli enda sõidukist mingit kotti tooma. Woah! Võimalus! Härra eesti keelt küll ei rääkinud, aga sai meist aru, ajas enda auto eest ära, mina sain enda auto kätte ja tema heal soovitusel jätsin bemmivennale salvava kirja kojameeste vahele.

Woah. Tunnike mu elust jälle raisus!

Muidu olen haige. Pidin täna Tartu minema, aga kae nalja, nii hästi mul ei läinud. Katse2 on homme! Hetkel leban voodis, kahe teki all, paks sall kaelas ja pidžaama seljas, ning kuulan Wait. Think. Fast. nimelise artisti "Look Alive" lugu, aga kuna kahjuks, seda Youtube keskkonnas ei leidu, panen teile Starsi "Dead Hearts," sest see on mu teemalugu 2 täna õhtul. Enjoy!

1 comment:

Peremees said...

Kui mind ükskord kinni pargiti, siis ma helistasin kohe menti ja ment helistas kohe auto omanikule ja auto omanik tuli kohe ja vabandas viisakalt ja ajas auto eest ära.
Ehk siis minu sarnane situatsioon röövis mu elust 5 minti.
Ma igatsen su mersut. Polo igatsen veel rohkem.