Tuesday, January 11, 2011

blogin blogimise pärast

Täna kirjutan teile, kuna Mallu ilusti tundis muret, et miks ma ei seda ammu teinud ei ole. Hetkel on veidi keeruline kirjutada, kuna olukord on järgnev:
Üksiti loeks too pildi ka selle posti järelkajaks, rohkem koledaid pilte ma ei avalda, aga kui facebookis ringi tuhnida, siis kõigi mu sõprade albumist leiab (täägid olen kahjuks kõik ammu eemaldanud).
Pili point on, et mu parem käsi on Alfa all kinni kuidagi ja noh raske on kirjutada veidi.

Õppisin täna tublisti sotsioloogiat. Konspekt oleks ka nagu Hardo kirjutatud kui ta kohe üllldddssee ei jälgi, mis ta kokku kirjutab (kui ta loeks mu blogi siis ta ilmselt solvuks, aga ta ei loe seda ja samas ma tegelt isegi tegin talle selle kommentaari täna juba, niiet ei juhtu vist midagi). Toon välja järgneva lõigu:
"# võiks mõelda nt. orkestrit: inimesed saavad iga nädal 2 korda kokku trenniks ja muuks suhtlemiseks. Inimesed harjuvad üksteise veidrusi kannatama hakkavad isegi 11le meeldima. Kui frontman tahab kollektiivi tugevdada, korraldab ta lindistusi, nädalalõppe maal jne. Kui tekib võimalus minna nt. Roskildesse esinema, hakavad bändiliikmsed usinamalt proovis käima ja rohkem 11le meeldima. Kui inimesed hirmsasti 11le meeldivad, aga Roskildesse millegipärast ei saagi, korraldatakse

kontserdireis Elva. Kui nad aga 11le ei meeldi, läheb igaüks oma koju."
Noh, vähemalt oli naljakas :D Lisaks sellele pidevad kirjavead ja huvitavad lühendid jpm.
Ja viimasel ajal tunnen end väga üksikult ja peaks uue roomie leidma, sest, et elu näitab, et kassist ei piisa kui tahaks õhtul kellegagi koos sarju vaadata või maailma diskuteerida või lampi ühe šampa sisse kallata endale :( Ja head sööki ma ka enam üüüüldse ei viitsi teha, kui pole kedagi, kes kõrvalt näeks ja heaks kiidaks ja no laua katmisest ma ei hakka rääkima.
Kuigi pean tunnistama, et mu korter püsib väga palju kauem puhas ja veearve tuleb ilmselt 3x väiksem.

Tänane moodsetter on Belle&Sebastian:

1 comment:

mallu said...

mul hea meel et sa sõna kuulad