Tuesday, January 18, 2011

poisid


[tahaks niiiiiii väga magada praegu ja mitte ärgata hommikul kellaajaliselt, et kooli minna]

Mõned mõttelõngad enne õppimise jätkamist.
Mulle meeldib, et mu elus on nii palju häid inimesi. Vaatasin just Seksi ja Linna järjekordset osa ja seal räägiti hingesugulastest ja asjadest ja terve episoodi käis selline pikk ving ja nutt teemal "olen üksik tahan meest." Ja no okei, vägagi tuttav tunne. Aga mis mind seekord hoidis end telesarja kangelastega samastamisest oli fakt, et Carrie vist kurtis kuidas ta elus ei ole ainsatki meest, kes temast hooliks. Ja mina jäin mõtlema, et woah. Mul on seoses sellega küll hästi läinud siis ju!Ega neid eriline rodu just ei ole, aga mõned nunnud ikka. Ja okei, nad võib-olla ei hooli must nii nagu üks boyfriend hooliks oma tüdrukust, aga ma võin nende peale alati kindel olla ja ausalt öeldes teevad nad elu lihtsamaks küll! (Pluss kui nad kõik kambakesi kokku liita, siis kokku teebki välja umbes ühe boyfriendi)
Ma ei jaksa otseselt ja pikalt täna jaurata, aga tahaks allnimetatute kõrval välja tuua ka Ennu ja Sassu, kes mulle ka vägagi korda lähevad.


Hardo oli ilmselt obvious vastus, eks? Ükskõik kui palju ma talle jauran, ükskõik mis jamaga ma hakkama saan või ükskõik kui tüütu ma olen - ta ei lase sellest ennast häirida. Vähemalt mitte eriti. Ja ta ilmselt on
kõige halvem roommate, kes inimesel üldse olla võib, aga ta oli siiski mu esimene roommate ja
tegi mu elu sellevõrra põnevamaks.
Noh, tema näitel ma võin öelda, et kooselu meesterahvaga on tõesti meeldiv ja ma kardan, mis juhtub kui ma üksi ämbliku otsa peaks sattuma või vetsu luku taha jääma, aga samas ilmselt on aeg kõik need asjad ka mitte issuedeks
muuta ja iseseisvaks muutuda. Ma olen terve elu elanud kas isa ja vendadega koos, või siis Hardoga ja nüüd reaalselt ongi nagu uus "uus algus," kuna üle-eelmisest novembrist saati sain ma Hardot ära kasutada nii nagu oma isa või venda, aga see pull on nüüd läbi ja on aeg kardinate paigaldamise, kapi parandamise ja lambipirnide vahetamisega ise hakkama saada! God knows, et stabiilne kooselu mehega minu lähitulevikuplaani ilmselt veel ei teki.


Ja siis on meil Rix, kes tundub mulle viimasel ajal nii palju lähedasem, kuna ta on Tallinnas viibides alati siin ja sellest ajast saati kui Hardo välja kolis on mul natuke tunne nagu Rix oleks sisse kolinud, isegi emme märkis selle ära, kuna iga kord kui ta mulle viimasel ajal helistab/külla tuleb/kokku saab on olnud olukord, kus Rix on minukal chillinud.("Naine, kas sa tead kuidas sul on vedanud, et sa minuga nii palju aega koos saad veeta???")
Tal on nii palju vahvaid ideid (oleme vist läbi käinud kõikide kaubanduskeskuste loomapoed, trippinud jumal-teab-mis-kohtadesse kakaod jooma ja spontaansed "lahkume Tallinnast" tripid on ka reeglina tema juurde Pärnusse)

(Hardo ja Rix on kaks inimest, kes saavad Alfaga täpselt sama hästi läbi kui ma :))

Ja mis mulle veel eriti meeldib, on pisikesed meenutused, et needsamad poisid on olemas ja tähtsad mulle. Kasvõi selline pisike asi, et iga kord kui Rix minu juures duši all käib jätab ta dušikardina teisele poole seda nn. kabiini. Täna hambaid pestes torkas jälle silma. See kardin on alati vasakul pool, ükskõik kes seal duši all käib, v.a. siis kui herr Tihaste minu vett kasutab.
Mulle meeldib, et vannitoa peegli pealt paistab ikka veel minu ja Hardo duši-trips-traps-trull võisiis tema "loveyou" kirjake, mis ta mulle auto kojameeste vahele jättis ja mis mu seinakollaažis asetseb võisiis Lacosted koridoris, mida ma kiiresti jalga saan tõmmata kui korraks õue on vaja minna ja plätude jaoks liiga külm on.
Sassu suur pruun pusa on minu riidekapis ja sobib niiiihästi mu musta maika ja öö-shortside juurde, kui jalas on roosad karvased papud.

Mul on hea tuju, ausalt. Aga ma olen meeletult väss, kuna ma magasin eile öösel kolm tundi (pool ööd oli vaja ringi trippida ju, kes siis enne eksamit magab?) ja nüüd on mul vaja oma sotsioloogia (mille õppejõud ei tee vahet sõnadel "grupi" ja "gruppi") konspekt lõpuni kirjutada ja siis see pähe õppida ja siis homme kella kaheks kooli roomata. Ma kardan väga, et suurt und ma täna öösel ei saa.

No comments: