Monday, January 3, 2011

horoskoobid



2011 Horoskoop lubab mulle just sellist asja:
Kaalud
Kaalud on Kaksikute kõrval teine tähemärk, kel tuli 2010. aastal paljustki üle saada. Keda tabas töökaotus, keda töövahetus, keda tööraskused, kooliasjade kuhjumine, ebaõnnestumine õppetöös, rahamured, armastuse kaotus või puudus armastusest. „Kaua veel?“, „Ma ei saa aru?“, „Ma ei suuda...“ kummitasid paljusid Kaalusid.
Kaalude vajadus olla eluga balansis, lükati julmalt kreeni. Rahulik ja flegmaatiline loomus ei lasknud aga pead kaotada. Ka järgmine aasta tuleb kaalukausse mitmeid kordi ümber kallutada ja üle mõõta. Vead tulevad ainult rutakatest otsustest. Mängi 2011. aastat nagu malet. Mõtle mitu käiku ette. Kuula nõu, ka sealt, kus sa seda kuulata ei taha. Ainult läbimõeldud käigud toovad pikemas perspektiivis edu.
Armastus tuleb! Ära lepi vähese või teisejärgulisega. Kui lepid vähesega, siis kaob suurem võimalus käest. Aga kui süda ütleb, et on õige, siis see ongi õige. Armastus leiab su üles, kui valgustad sellele teed – naerata! Kuigi raskused vajutavad koos gravitatsiooniga suunurgad maadligi ja suruvad su endagi pimedasse nurka elu üle kurtma, siis murra ahelaist vabaks. Õnn ei ilmu su ukselävele. Sa pead ise välja minema ja tegutsema.

Mantra aastaks: Ma olen armastatud!

2010 lõppes nii inetult ja kogu see aastalõpp oli selline kepp, et mul on ausalt tunne, et kogu eelmine aasta läks perse. Ausalt öeldes ei ole horoskoobid kunagi tead-mis-faktid, aga mulle meeldib neid lugeda ja see aasta mantra on ju täitsa ilus :)
Ma mäletan me lugesime kambakesi koos ka "kas läks täppi?" eelmise aasta horoskoope ja tegelt läks täppi küll, a ma ei suuda neid praegu enam leida :(

No comments: