Monday, January 24, 2011

kristiine

Armastan Kristiinet! Tõepoolest. Siin on palju vanureid ja vene keelt kõnelevat rahvast, kes minust teinekord üldse aru ei saa ning ma ei hakka kriminaalidest ja sellisest rahvast isegi rääkima (siiski jäin oma auto küljepeeglitest ilma...), aga üleüldiselt leian, et see kant on suht vapustav.

Elasin siin ju sünnist saati ja kuni esimese klassini. Tedre tänav. Tore oli, mälestusi on palju-palju. Ja mul on nii hea meel, et ma 2009 aasta novembris siia naasin. Päeval on parajalt busy, öösel on nii meeldivalt vaikne. Mul on koduStatoil lemmikteenindajaga, mul on Kristiine kaubanduskeskus üle tee, linnast koju kõndida pärast pidu ei ole probleem ja samas mul elab siin kandis nii palju tuttavaid, et kohati ei pea isegi kesklinna trippima. Kui seda siiski teha, siis ühistransporti on sitaks ja trollipeatuses üle viie minuti tavaliselt ei lähe.

Nii mõnus on siin kõndimas ka käia, siuke walk down the memory lane.

Olen rahul. Kui ma kolin siis kindlasti tahaks siiasamasse kanti jääda omadega :)

No comments: